Julledigheten slut.

Idag var det slut på "julledigheten". Elva dagar går fort. Särskilt som jag jobbade sex av dem (inklusive hela julhelgen, men jag blir rik när lönen kommer tack vare storhelgs-ob), och ägnade helgen nu som var åt att läsa boken Professionsetik och allmänt förbereda mig inför dagens seminarium. Som förövrigt var intressant, men återigen lite för kort för att allt skulle hinnas med. Synd.

Imorgon är en ledig dag. På onsdag är det föreläsning och därefter får vi hemtentorna. Ska ha två stycken samtidigt, fast de hör ihop. Efter hemtentaveckan som slutar nästa onsdag, återstår bara ett avslutande seminarium sen är kursen slut.

Jag har i huvudet formulerat ett par inlägg till bloggen här, bland annat med tankar kring hur det var att jobba nu jämfört med tidigare, men jag har inte engergi att omvandla tankarna till ord just nu. Jag skriver det bara så att jag ska känna press på mig att ni förväntar er sådana inlägg och därmed inte struntar i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0