Nervös som fan.

Så sjukt jävla nervös. Ska snart gå till universitetet och se om man får hämta ut omtentan. Man borde få det, då det gått 15 arbetsdagar sen den skrevs. Vet att det kändes jävligt bra efter jag skrivit den, men man vet aldrig, kanske missuppfattade jag frågorna helt och fick hjärnsläpp utan att jag tänkte på det då. Eller om läraren som rättade hade en oerhört dålig dag och gav snålt med poäng. Om jag får U på den igen, så blir pressen enorm på att klara hemtentan. Eftersom då måste jag klara den för att få gå vidare till termin tre till hösten. Och det vill jag ju, som fan!

Har drömt om att jag hämtat ut tentan hela natten, knappt kunnat sova ordentligt. Shit, trodde inte jag skulle vara såhär nervös faktiskt. Jaja, om en timme eller något vet jag kanske...

Kommentarer
Postat av: Bengt

Hej! Nu vet vi ju... så grattis till det lyckade resultatet på pmtentan! Superbra - fint jobbat! Du är himla duktig, tycker jag.

2010-06-01 @ 08:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0