Nailed it!

Yes, omtentan är nu skriven. Fast jag somnade runt 05-tiden imorse och vaknade en gång i timmen tills jag gick upp klockan 12, och således var jättetrött och inte hann läsa mer innan jag gick, så känns det verkligen som att I NAILED IT. Jag skrev fyra sidor mer än förra gången, jag kände mig säker på alla frågor, det kändes inte som om jag var ute och cyklade på någon. Och jag behövde inte utnyttja all skrivtid heller, utan lämnade in den 1½ timme innan tidsfristen tog slut.

Om jag får gissa kommer jag få 14 poäng. Om tre veckor kommer svaret, men jag tänker inte gå runt och oroa mig för jag blir hur förvånad som helst om jag inte klarar G-gränsen i alla fall. Då har jag uppenbarligen noll i självkännedom, ingen kontakt med verkligheten och borde avbryta studierna med omedelbar verkan. Men jag har bra självkännedom och jag satte den, den dumma omtentan.


Kommentarer
Postat av: Bengt

Bra! Så ska de tas, de jävlarna (dvs omtentorna). Morra och bit, riv och klös - och Du vinner!

2010-05-12 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0