Muntlig redovisning II

Fuck, jag mår illa av nervositet, har nästan ångest. Stryk nästan förresten. Var det såhär illa inför förra redovisningen? Jag minns inte. Skillnaden nu är att min nya grupp inte vet om att jag verkligen hatar att ställa mig inför sådär många och prata, det visste den gamla om. Men än är det ju inte försent att berätta. Vår redovisning är sist av allas, börjar inte förrän 11.30. Har gott om tid att pränta in mina bitar så jag kan dem som rinnande vatten (kan ungefär hälften helt utantill just nu) och berätta för gruppen att jag är skitnervös, så jag får stöd av dem och så de vet OM jag skulle få en värre blackout än förra gången och göra bort mig på något vis.

Men so what? Det var fler som var nervösa igår, det syntes och märktes och det var en del som kom av sig men inte fan skrattade resten av klassen ut dem för det eller ens tyckte de var inkompetenta. Det är inte hela världen. Säger vi. Men kunde det inte bara vara över nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0