Volontärblogg och C-uppsats

Sorry sämsta uppdateringen ever! Det har bara varit så grymt mycket, med C-uppsatsen och min resa och volontärandet på kvinnojouren och annat. Jag ska försöka gottgöra detta genom att bli en superbra bloggare till hösten! Samt skriva ett långt inlägg om hur det varit med C-uppsatsen. Ska förresten ha opponering i augusti, min skrivkompis och jag bestämde oss för att satsa lite extra. (Läs: vi missberäknade hur lång tid en del grejer skulle ta så när det var två veckor kvar till första deadlinen för första opponeringen bestämde vi oss för att inte hafsa ihop resten utan att vänta med att gå upp tills augusti och göra det så bra vi kunde istället).

Tänkte bara ge er trogna läsare länk till min volontärblogg, så ni kan följa mig i Afrika, för det vill ni väl? ;)
Kommer bli en sjukt grym upplevelse!

http://volontarresa.blogg.se

Ses där!
Och här ses vi igen i augusti!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag trodde vi skulle ses hör igen i augusti ;-)

2012-09-14 @ 14:02:19
Postat av: Anonym

vilken högskola/universitet går du på?

2012-10-17 @ 16:06:22
Postat av: Maria

Hej!
Jag funderar på att läsa till socionom. Har läst din blogg för att få koll på hur studierna fungerar, försöka bilda mig en uppfattning om vad man läser och så vidare.
Jag hoppas du fortsätter blogga för det var väldigt intressant. Är du färdigutbildad nu? Vad hände sen?
Vänligen, Maria.

2014-03-30 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0