BBIC.

Har gått in i åttonde praktikveckan. Och fortfarande inte skrivit lite närmre om vad jag gör. Dåligt. I vilket fall som helst, så får jag väl ta tag i det snart. Grejen är att jag är så trött numera. Praktiken är ju på heltid, och så har jag ett deltidsjobb ovanpå det också. Typ varje morgon innan praktiken jobbar jag 05-07 eller 05:30-07:30, och några timmar varje lördag och söndag. Så den lilla fritid jag numera har ägnar jag åt annat än att blogga, hehe. Fast jag funderar på att sluta med deltidsjobbet, känns inte mänskligt det här.

Idag har vi (och när jag skriver "vi", menar jag mig själv och mina två medstudenter i projektet) varit på BBIC-utbildning i Degerfors. Det var dag två av två idag. Så nu är det bara att vänta på att ett intyg kommer hem på posten om att utbildningen är genomförd, samt på att få gå före i jobbkön av nyexade socionomer eftersom vi just har BBIC i ryggsäcken. ;) Tack för det Karlskoga kommun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0