Ingen rubrik.

Idag har hemtentan kommit upp på BlackBoard. Den verkar helt okej. Men jag kan inte börja med den förrän på fredag. Imorgon är det nämligen projektredovisning hela dagen och jag måste idag förbereda mig på den muntliga presentationen vi ska ha i 45 minuter då.

Sjukt orättvist dock. Att tentan kom idag. Andra klasser är redan helt klara med sina redovisningar då de haft i början av veckan. Några klasser har halvdag imorgon, jag tror det bara är våran klass som har heldag, 9-17. De som redan har haft sitt kunde ju börja på tentan i morse och skriva hela dagen imorgon. Vi i vår klass kan ju inte det. Hur orättvist? Det kommer säkert gå bra ändå, den ska vara inne nästa fredag så det blir ändå en vecka. Men i alla fall, jag tycker alla ska ha lika förutsättningar och inte att man ska få 1-2 dagar mer skrivtid beroende på att man haft tur och gått i "rätt" klass. Nåväl, livet är inte rättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0