T3=slut.

Termin 3 slutade i fredags, med ett seminarium som varade hela dagen, 9:15-16. På förmiddagen var vi i tvärgrupper och besvarade vissa diskussionsfrågor utifrån ett perspektiv varje grupp fick, och så utgick det delvis från PM:et vi skrev om T5:ans praktikplats i början av kursen. Vår grupp fick könsperspektiv. På eftermiddagen var det muntlig redovisning a'la femton minuter per grupp, och därefter fick vi göra kamratbedömningar.

Fick även tillbaka hemtenta 1 i fredags. Jag fick VG. Men det var 79% som fick det så det är inte direkt något att skryta över. Eller jo, klart det är, det är bra ändå. :] Nöjd över att jag lyckades höja analysdelen till VG, som jag fick G på vid processbedömningen. (Och så fick jag VG på språkhantering/formalia och underlag, men inte på tolkningsram).

Imorgon börjar termin 4. Har läst lite i nya kurslitteraturböckerna idag, psykologi mest. Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0