Tentaresultat!

Jag bara skojade. Jag fick inte U! Resultatet kom tydligen upp på studentforum redan tidigare ikväll. Ryktet spred sig som en löpeld på Facebook. Jag fick jävlig hjärtklappning när jag loggade in och skulle kolla. Så jag antar att av min kroppsliga reaktion att döma att jag ändå närde ett litet fåfängt hopp om att få G? Men det fick jag, så hoppet var inte så fåfängt! Fan vad jag blev glad! Jag trodde verkligen, på fullaste allvar, att jag skulle få göra omtenta. Det är inget jag bara sagt för att gardera mig eller vara falskt "ödmjuk". Jag har till och med deppat över det i ett par veckor. Haha. Men mycket bättre på det här sättet, ställa in sig på U och bli glatt överraskad, än att vara övertygad om att få G men sedan bli underkänd.

Jag är jättejättejättejättejätteglad att jag slipper omtenta på just den här delkursen, verkligen inte mitt favoritämne, som sagt var.

Det har inte kommit något mejl än om hur många procent som fick U, G och VG. Men jag misstänker att det var många som fick VG, i alla fall om man tittar på hur många (i min klass) som skrivit att de fått det på Facebook. (Eller så är just folket i min klass extra smarta). Men det är såklart inget jag nedslås av, VG på denna tenta fanns inte ens på kartan för min del, och jag är ändå jävligt glad att jag fick godkänt! Snacka om att den här veckan blev ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Nawal

GRATTIS!!! bRA JOBBAT

2010-10-26 @ 23:21:00
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: manda

höhö, klart alla i klassen är extra smarta ;)

2010-10-29 @ 11:46:39
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0