Grupparbete.

Känner press på att uppdatera nu, för att inte göra er - mina trogna läsare - besvikna. Men det blir bara en kort en, för jag sitter på universitetet nu och grupparbetar. Har suttit här sedan åtta imorse, fast gruppen kom klockan tio. Bra ambitiös känner jag mig, för en gångs skull, woho! Vi ska nog sitta här en stund till. Vi håller på med den vetenskapliga artikeln, som vi har två och en halv vecka till på oss med. Under tiden har vi inga föreläsningar eller seminarium, men det kanske är bra, artikeln är ganska tidskrävande. Tur man har en bra grupp!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aha, okej.. Där ser man ;D Jag är inte hemma så att jag kan se vilket betyg vi fick.. Men om det nu var ett grupparbete så borde det väl vara ett G?

2010-10-14 @ 15:32:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0