Studiehandledningen ute.

Jag bara skojade igen. Studiehandledningen finns visst ute redan, hittade den på BlackBoard för en stund sedan. Har nu läst igenom den och blir lite nervös. Men, allting låter alltid värre än det är. Det verkar bli en intressant kurs. Dock får man tydligen akta sig fan för att bli sjuk. Låter som väldigt jobbiga kompletteringar/ersättningsuppgifter. Exempelvis om man missar ett visst seminarium så får man sen själv ansvara för att leta upp en brukarorganisation och en person därifrån att diskutera med. Eller så får man skrämmande långa skrifliga uppgifter. Jag brukar aldrig vara sjuk, men nu kommer jag noja över att bli det, får akta mig för självuppfyllande profetior här.

Verkar även vara en högre växel på denna kurs än på den vi just avslutade. Adlibris har först idag skickat min kurslitteratur (beställde förra onsdagen), så det kommer kanske tills på måndag dårå. Annars hade jag nog börjat läsa lite. Men nu kan jag alltså inte, så med gott samvete tar jag en powernap (varit uppe sedan klockan 7 imorse när pojkvännen gick upp för att gå till sitt jobb).

Kommentarer
Postat av: manda

efter att ha läst studiehandledningen igår tänkte jag att kursen skulle bli rätt jobbig, men efter idag verkar den ju as intressant och spännande! känns som något man kommer ha nytta av sen ju :)



men jag är lite rädd för de där med att filma kommunikationsövningar.. usch usch

2010-11-08 @ 16:17:33
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0