Intensiv vecka.

Det har varit en intensiv vecka av flera olika skäl. Bland annat har vi i gruppen träffats jättemycket och skrivit klart nästan hela den sociala utredningen. Jag drömmer till och med om de fiktiva personerna i utredningen om nätterna nu. Det känns nästan som om de finns på riktigt, så mycket har vi arbetat kring dem. Ida och Anders och mamma Lisa som gick bort i bröstcancer 090314. Kan nästan deras påhittade personnummer utantill också. Jag sökte till och med på Ida och så hennes efternamn på Facebook och valde den tjejen som var mest lik bilden jag har av henne i mitt huvud. Och även hennes pappa Anders fick en sökning på Fejjan. Det fanns faktiskt två personer som liknade dem jättemycket! Haha, scary.

Anders har svårt att hantera sorgen efter hustrun Lisas frånfälle. (Frånfälle, hahaha. Internt. Skrattade så vi fick ont i magen och mitt smink rann).

Jaja, jag ska inte pladdra på om saker ingen förutom gruppen förstår i alla fall. Skulle egentligen mest bara skriva en kort uppdatering om att en längre (och mer seriös) uppdatering kommer inom en snar framtid. Vår grupp har nu unnat oss en fyradagars-helg. Väl förunnat, det är vi värda efter allt slit denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0