Svar på kommentarer.

Bloggdesignen är under konstruktion. Det ska inte vara moderelaterade bilder längst upp när det är klart. Inte nog med att detta är en blogg om universitetsstudier, utan mode är så långt ifrån mina fritidsintressen man kan komma. Tyvärr kan jag inte ändra design själv, så jag väntar på att den snälla människan som hittills hjälpt mig har tid att fixa det sista. Så länge får väl folk förknippa mig med högklackade skor då...

Skulle ju svara på ett par kommentarer jag fått. Till Stina vill jag mest säga att det är trevligt att någon vågar presentera sig, så att åtminstone ett nummer i statistiken inte är anonymt. Till Emma angående frågan om forumspel. Jag vet tyvärr inte. Det är två år sedan jag gick termin ett, och jag minns att jag missade forumspelen och fick istället göra en skriftlig komplettering. Vad jag dessvärre inte minns är vad mina dåvarande kurskamrater berättade om vad forumspelen innebar, men jag kan tänka mig någon form av rollspel? I alla fall minns jag att de jag pratade med sa att dagen med forumspelen var en av de roligaste dagarna på hela terminen, så det blir säkert kul för dig längre fram :]

Snart är det handledning med läraren för våran grupp. 14:15-15:00. Det är så drygt att vänta på att ge sig iväg, tycker jag. Efter handledningen ska jag åka till Karlskoga och pojkvännen över helgen. Sen ses vi inte mer förrän efter tentan, dessvärre. Jag har tagit det mogna, men oerhört tråkiga, beslutet att vara hemma nästa helg och tentaplugga. Ser fram emot när tentan är skriven, då blir det ganska lugnt ett tag eftersom det är påsk och så. Fast det är ju två veckor tills dess. Nu orkar jag inte sitta och vänta och vara rastlös särskilt mycket längre så jag tar väl mitt pick och pack och går till universitetet och väntar där istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0