Uppdatering.

Snart är det två veckor sen jag lämnade in tentan (lämnade in den på onsdag eftermiddag), och jag har inte pluggat ett dugg sen dess. Är tämligen säker på att jag får G, det är väl säkert två veckor kvar tills resultatet kommer upp på studentforum. Midsommarafton är en röd dag, alltid ska det vara en röd dag under rättningsperioderna så man får vänta flera dagar extra.

Eller jag ljög, jag har pluggat, lite. Idag, faktiskt, så slog jag upp Nya Sociallagarna. Det är ju tråkiga fotbolls-VM på tv (TRE matcher per dag som min pojkvän envisas med att se) so what to do? Nästan två veckor har gått sedan jag läste något socionomrelaterat och jag läste ett avsnitt jag inte tidigare läst. 5 kap. 4 § SoL, eftersom att om ett par veckor börjar jag inom äldreomsorgen igen så varför inte. Under tiden jag väntar på att börja där blir det telefonjobb samt festivalande och annat trevligt.

Bloggen lär väl vara i stort sett ouppdaterad under sommaren, men jag hoppas att ni läsare återvänder till hösten (det är faktiskt en nätt liten skara nu, ungefär 100 besökare i veckan), eller tittar in då och då, kan ju faktiskt få för mig att uppdatera. När tentaresultatet kommer om inte annat.

Kommentarer
Postat av: carro

tänkte bara tala om att midsommarafton ej är en röd dag, däremot midsommardagen är en röd dag så du vet.

och tack för att ni kom på festen och för presnten, den va skit bra, ja kan dock ej använda den men den e väldigt smidig att ha hemma och kunna bjuda när man får helgbesök =)

2010-06-22 @ 01:54:47
URL: http://mammacarrobarro.blogg.se/
Postat av: ciilla

hej.. Jag har lite frågor till dig. Har kommit in på örebro universitet socionom finns det ngn mail somjag kan ställa min frågor till

2010-07-12 @ 11:30:55
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0