Tentaresultat imorgon?

Enligt hörsägen ska man få hämta ut tentan imorgon. Jag är skapligt nervös, fast jag försöker intala mig att jag ändå fått U och förberett mig för omtenta. Jag drömde om det natten tills idag till och med. Då drömde jag att jag fick VG. Det var lite ledsamt att vakna sen. Det är långt ifrån en sanndröm. Som sagt var får jag vara glad bara jag får G. Jag hoppas verkligen, verkligen det. Omtentan är även den förlagd till en fredagkväll. Jag har verkligen ingen lust att sitta i sex timmar till i en skrivsal på en fredagkväll. Hoppas nu bara att man verkligen får reda på resultatet imorgon, annars förlängs ju denna nervositet och den är inget rolig. Jag vill mest bara veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0