10 poäng.

Omtenta på det här då! En poäng ifrån G, precis så som jag misstänkte att det skulle bli. Det är dock fortfarande lite surt även om jag var förberedd på det. Det "roliga" är att den frågan jag hade minst koll på, var den jag fick bäst poäng på och den jag trodde jag hade mest koll på fick jag minst poäng på. Herregud, jag kanske förtjänade ett U om jag inte ens har så stor koll. Jaja, då vet vi vad jag ska göra fredagen den sjunde maj då! (Om nu studentforum ville funka så att jag kan logga in och anmäla mig till omtentan).

Förutom att hämta ut tentan idag har jag även varit på föreläsning om tvångsvård av unga på institution och haft träff med gruppen. Ska väl deppa en stund över U:t och sen skriva lite om medling med anledning av brott, inför redovisningen på torsdag.

Fast först ska jag ringa och skälla på Blixtvik som skickar mig räkningar fast jag sagt upp abonnemanget redan. Den stackars växelpojken/flickan som svarar ska få på faan för att jag fick U på tentan, haha. ;) Nejdå, jag är för mesig för att skälla men jag ÄR irriterad.

Kommentarer
Postat av: Stina

Har du hämtat ut tentan? Du kanske skulle ha kopierat tentan och sedan diskuterat igenom den med ansvarig lärare, jag gjorde så och fick det sista poänget som behövdes för ett G på en tenta..



Mvh Stina

2010-04-19 @ 17:28:25
Postat av: Bengt

Tråkigt att snubbla precis på mållinjen! Men du kommer igen förstås, även om det kostar extra ansträngningar i form av ny tentafredagkväll m.m. Thumbs up!

2010-04-21 @ 10:40:11
Postat av: Thomas

Du klarar det nästa gång sötnos ^^

2010-04-21 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0