Ny design

Nu när bloggen är flyttad till en annan plattform (inte för att jag vet vad det innebär eller om det ens påverkar mig mer än att jag var tvungen att flytta den) ville jag förnya designen. Först valde jag "retro blue", men det såg så moderataktigt ut. "Retro red" får det bli. Röd är en mycket trevligare (politisk) färg.

Om bara två veckor slutar terminen. Sedan får vi se vad framtiden har i sitt sköte. Fortsätta eller studieuppehåll med jobb en stund?

Fältrapporten är i alla fall klar nu och "min" grupp ska inte ses förrän på tisdag. Jag tänker ändå åka in till uni både imorgon och på måndag. Imorgon för att kunna skriva ut några etiska fall som jag behöver till en komplettering, och på måndag för att öva på den muntliga redovisningen. Den sista muntliga redovisningen.

På lördag bär det av till Liseberg. Bussresa med Verdandi. Resa, inträde, åkband och mat för 450 kronor. Riktigt studentpris. Ska tvinga syrran att åka de värsta attraktionerna, muahahhaha.

Ska gå och lägga mig snart. Tänker vara sadistisk och inte ge mig någon sovmorgon imorgon, fast jag skulle kunna. Men nej, upp kvart över sex och framme vid uni redan klockan åtta, minsann. Vilket iofs är onödigt för biblioteket öppnar inte förrän halv nio, men jag kan alltid försöka mer med "Medborgardemokratin och eliterna" som är en otroligt, enligt mig, jobbig bok att ta sig igenom. Men jag vill ha ett hum om den innan hemtentan åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Mupp

Mitt tips är: ta inte studieuppehåll! De flesta återupptar inte studierna, kanske inte du är ngt undantag.

2008-05-23 @ 08:57:45
Postat av: Minarelli

Jag håller med föregående inläggsskribent; att ta ett studieuppehåll i det här läget är nog mindre välbetänkt. Passa på att ladda batterierna i sommar istället! //Hugs!

2008-05-23 @ 22:30:48
Postat av: Lena

Studieuppehåll is no option!!!

2008-05-26 @ 09:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0