Bara för att..

..det är ett antal personer som är inne dagligen på min blogg och jag inte vill göra dem besvikna ännu en gång med att inte ha skrivit något nytt.

Men jag känner inte direkt för att skriva om något studierelaterat, är i en svacka eller vad man ska säga, och då är man knappast motiverad att skriva om det.

Kan passa på att tacka för kommentarerna istället, särskilt Emma från termin 2, de var givande och peppande :)

Sen vill jag skriva ett, eller nej - snarare två, stora GRATTIS! Ett till min älskade vän Lena som gjorde kanon ifrån sig på högskoleprovet, nu är jag helt säker på att jag får sällskap av dig nästa år!

Det andra grattis:et rör också ett högskoleprov. Grattis till min lillebrorsa som fick ett JÄVLIGT bra resultat (0.3 bättre än jag fick, I'm outshined men inte avundsjuk), särskilt för att vara första-gångs-skrivare! Nu vet jag inte om brodern läser detta, men pappa - vidarebefodra annars!

Detta inlägg saknar verkligen röd tråd, och nu börjar snart ett tv-program jag ska se så det blir inte mer än såhär. Uppdaterar inom några dagar igen med mer struktur i inlägget. Måste ju nämna hur det gick på kursen för social osäkerhet och så.


Kommentarer
Postat av: Minarelli

Hej! Jag vidarebefordrar bloggisen till berörd broder - inte jag heller tror att han ser det eljest. Lev väl! //Pappa

2008-05-07 @ 15:39:49
Postat av: Mods

Du skriver så sällan numera. vill läsa oftare.

2008-05-12 @ 15:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0