Medborgardemokratin

Försöker ta mig igenom "Medborgardemokratin och eliterna", det går sådär-bra om jag ska vara ärlig. Igår var det seminarium och imorgon är det forumspel hela dagen. Våran grupp har genom att typ halka på ett bananskal blivit utsedda att hjälpa till med förberedelserna, så vi åt lunch med läraren igår och ska träffas en timme tidigare imorgon också. Jag har inte mycket att tillföra där inte, men det är ändå bra, för då vet jag i förväg vad det går ut på och kan förbereda mig mentalt. Då blir det inte lika hemskt.

Tydligen blir kursen för social osäkerhet av, yaay. Den börjar på måndag.

Måste sova nu eftersom vi ska träffas redan klockan åtta imorgon. Huu.

Kommentarer
Postat av: Minarelli

Hoppas att dagen gick bra (vilket jag inte betvivlar), och att Du sedan får en trevlig Valborgshelg. Så ses vi till helgen, även om den innehåller en del "svinaktiga" inslag...

2008-04-30 @ 15:57:48
Postat av: Micha

Svar: Intressant och trevlig fråga! Janne Josefsson var på gräv och höll i fler föreläsningar vad jag vet. Var dock bara på en av hans, där de pratade om Uppdrag granskning, och vad de gör då de granskade "slår tillbaka" Var mycket intressant. Janne Josefsson är väl en sådan som man antingen hatar eller älskar. Jag måste nog säga det sistnämnda för min del. Jag tycker att han gör mycket bra saker och är en cool person. Sedan ska jag väl inte säga att jag vill bli som honom, men att vara så "vågad" som han är, hoppas jag ändå på att jag också blir..

2008-05-01 @ 18:39:03
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Emma

Hej fellow socionomstudent!
Jag lovar att Medborgardemokratin och eliterna blir bättre och bättre ju längre du läser. Gör inte som jag, som inte läste något alls i den förrän hemtentaveckan, då jag upptäckte att den ju faktiskt var intressant..! :)

Mvh Emma

2008-05-05 @ 20:49:27
Postat av: Madde

Hejsan! Jag halkade in här då jag skulle söka på lennart lundqvist. Jag går första terminen och har börjat läsa boken(medborgardemokrati och eliterna)men tycker den är jätte tung och förstår inte vad han menar. Men det är väl bara att bita ihop gissar jag. MVH Madde

2009-04-20 @ 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0