Redovisning

Tydligen går det inte att klistra in det jag skrev om redovisningen i min vanliga dagbok på helgon, så himla störande.
Jag är lite stressad just nu, så jag får väl skriva om den en annan dag, men som synes överlevde jag åtminstone.

Jag överlevde en redovisning inför 30 personer med bravur! Jag fick till och med beröm. Nytt självförtroende. MEN, jag skriver mer detaljerat om det en annan gång, som sagt var.

Nästa stressmoment har redan kommit, igår fick vi hemtentan. Behöver inte åka till universitetet mer förrän 31:a mars, så om man lägger på ett kol med tentan kan man ju ta sig lite påsklov. Vi får se vad jag kan åstadkomma i helgen. Idag och imorgon är jag iaf helt ledig, ska åka bort en liten sväng och sedan hem till föräldrarna imorgon kväll för att käka påskmat, men jag får plugga på tentan där också.

Fyllt år har jag hunnit göra också, säg grattis i efterskott. :P Nu är jag 22, kommer vara 25 när jag är nyexaminerad, det är ju inte en jättehög ålder. För ja, nu tror jag nästan helt för första gången att jag kommer genomföra hela utbildningen. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis Gumman. Skickar en stor kram över nätet.

2008-03-20 @ 10:40:52
Postat av: Pappan

Det tar sig, det tar sig - sa pyromanen och blåste på elden... Skämt åsido; Jag är oxå himla stolt över Dig och gläds åt Dina framgångar. Idag gör jag påskköttbullar och imorgon påsktårta och Janssons F. Välkommen hem!

2008-03-21 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0