Imorgon

Imorgon är det registrering på universitetet. Drop in mellan 08.30 och 16.30. Halv tio till kvart i elva är det nåt välkomstgrejs av en prefekt, sedan campusvandring ledd av nollegeneralerna och 13-14.30 är det information om socionomprogrammet. Får åka in tidigt imorgon för att vara säker på att hitta dit i tid. Klockan 18 är det samling vid kåren för de som vill och så blir det "lekar och snack" för att lära känna varann bättre.

Har fått ett fullspäckat nollningsprogram. Först blev jag livrädd och tänkte att jag inte skulle klara något av det, men nu ser jag fram emot det. Och mamma har varit snäll nog att låna mig pengar till ett busskort så jag kan resa obegränsat fram och tillbaka. Verkar vara ganska många aktiviteter som involverar alkohol och alkohol löser väl de mesta socialfobiska dragen, right? :P Många aktiviteter verkade också vara roliga, typ spökvandring på slottet, dodgebollturnering, pubrundor, tårtbakning och så vidare. Kommer inte kunna (eller orka) gå på alla, men nu i början (imorgon, på fredag och på söndag) kommer jag iaf vara med. För att förhoppningsvis lära känna någon från början. Är rädd för att jag inte kommer göra det, men det kommer jag väl? Jag lyckades ju på folkhögskolan, till och med utan nolleaktiviteter. På nollningsschemat står det också att nollningen är helt utan förnedrande inslag och att man inte ska tvingas göra pinsamma saker.

Kommer bli en lång dag imorgon (tycker inte det är någon idé att åka hem (till Kumla) mellan 14.30 och 18 så då ska jag passa på att använda mitt presentkort på Lindex som jag fick i julklapp och köpa nya jeans.

Nu blir det lite mer kortspel med pojkvännen, sedan ett avslappnande bad och därefter tidig sänggång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0